Snart flyger vi från boet

Måndag idag, om 3 veckor och 2 dagar går flyttlasset. Helt otroligt, tiden går i rasande fart. Innan dess har jag 16 arbetspass kvar, pluggar Genetik för fullt, flyttlådor packas samt reser till Linköping till helgen. Aldrig lugn stund, men å andra sidan är jag inte bra på sådana dagar då det är lugnt. 
 
Lilla Katten är hos mor å far nu i Grimmared och får stanna där tills flytten gjord, känns så tomt utan lilla knytet.
Nya lyan skall nu vara helt utflyttad, bara flyttstäd kvar. Vår lägenhet är såld vilket gick galant, fantastisk mäklare - en stor eloge till honom. Jobb är fixat för oss båda, inväntar bara schema. spännande like always!
 
Funderar på hur det kommer bli, Svens traineetjänst innebär ett år i Tyskland, tror jag kommer dö av ensamhet faktiskt. Hatar sova själv och laga mat till bara mig själv, it sucks. Men det är väl något man skall överleva också.
 
Nu är allt så nära att jag vet inte vad jag ska känna, spänning såklart men nervositet över vad som komma skall, hur är mina nya kollegor? å hur är arbetet där? Å hur fixar jag att bo i storstad??? jag som aldrig skulle bosätta mig så.. 
 
Jag får helt enkelt vänta å se, men just nu vill man ju bara få allt gjort. Känns som man bara står och stampar på samma ställe just nu.
 
Nu skall jag dock trampa iväg till jobbet. 
 
Tataa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0