SEMESTERTAJM!

Ett år har gått sen förra semestern. Ett år går rätt så fort. Blir endast två veckor iår också eftersom jag bara är sommarvikarie kunde jag inte få semester hur som helst, de två kommande veckorna var det enda jag kunde välja på å jag tar ju hellre dem än inget alls. Hade blivit tufft annars. Planerna är Mölle några dagar, tura över till Helsingör, spela lite göölf. Nice =) Sen får vi se vad som faller oss in!
 
Livet är glatt, nu känns allting bra. Jag njuter av livets goda frukter så att säga. :D Göteborg har mycket att erbjuda, känns aldrig som att jag behöver åka härifrån mer. heehe.
 
Varit å fikat med en "gammal" kollega som började på Hematologen i Lund samtidigt som jag men som efter sommaren flyttade till Göteborg. Trevligt att träffas efter så lång tid =) mycket att ta igen! :) Blir fler fikastunder och uteserveringar under sommaren!!
 
ikväll är det kvalitetstid med my maan. Trerätters och lite vin. Allt kan hända! eeeh. Har man semester får man dricka varje dag. så de så. YEY
 
Ibland är livet som en fest!
Skål på er!
 
 


Kommentarer
Jonna

ha en härlig semester:) Håller med om det sista..varje dag ;) hihi

Svar: haha jaaa! Man får ju passa på =) Fast vi har faktiskt vilodag igår och idag ^^, taskigt att låta levern arbeta så hårt.. :P
Evelina den fina

2013-06-18 @ 07:39:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0