Slopa tågtrafiken.

Var å tränade igår, skönt! Måste verkligen komma igång med det, finns så många fördelar med att träna så det är egenltigen väldigt konstigt att man inte gör det oftare.. 
 
Förresten, om jag ska börja med ytterligare nåt trevligt innan mitt raseriutbrott börjar så fick Sven svar från Schenker igår där han varit på jobbintervju. Ska upp till GBG i nästa vecka för "återkoppling" vad det nu kan innebära =) något positivt hoppas vi på iaf! 
 
Igår när jag skulle hem från jobbet var det kaos på centralen. Försenade tåg, strax efter jag kommit slocknar alla informationstavlor, eller ja de lös men fanns ingen text på. Alla perrongtavlor slocka med. Gick inte att höra någonting via högtalarna för där var så mycket folk och alla var hysteriska som såklart ville komma hem från jobb eller var alla nu reste.. Inte för att e verkae komma så mkt ny information via högtalarna heller. Mycket dåligt måste jag säg. Ingen visste nånting alls och bara mer och mer folk kom.. Efter en timme och 10 min (kl 17) slutade Sven skolan och då kom vi överrens om att ta taxi hem istället. Helt förfrusen (trots världens största dunjacka), mest tårna och fingrarna, så lyckades jag kalla till mig en taxi som tog oss hem. Med arga blicken skickar jag vidare den notan till Skånetrafiken! Verkar som att trafiken inte kom igång förrän seeeeent på kvällen.. Glad jag tog taxi.
 
Jobb ikväll, vi försöker utrota Calici, verkar gå åt rätt håll iaf!
Nu ringde de precis från jobbet, Blir tydligen jobb imorn kväll också då många är sjuka nu, så blir lite extra Cash! Dock bara en dag ledig för denna vecka.. men men.
 
Lilla Tuffs är bråkmakare idag. helt uppspeedad och välte precis tre glaslyktor på fot som föll i backen och gick sönder.. Andas andas.... Dags att ta fram dammsugaren..
 
 
 
Tataa.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0