Fotvård

Hur ofta tar ni hand om era fötter egentligen? var säkert ett år sedan mina fossingar fick ett fotbad men idag tog jag fram min lilla bubbelmaskin med infravärme. Rätt så skönt när man väl kommit till skott. Med fotfil och fotkräm så är de nu som babyfötter :D wiiie
 
En vecka går fort, snart ny igen och då har jag två nätter med jobb framför mig. På tisdag är det bowling och mat på Big Bowl som gäller, ska bli riktigt nice! Kul att träffa kollegorna någon annanstans än på jobbet, se våra riktiga "jag" och inte springa runt i våra smurfdräkter ;)
 
På tal om jobb har det varit mycket denna veckan, många dagar och slitsamt, skratt och gråt. Känns som man hade behövt lite semester nu från allt.
  <--------- Jag ser nästan ut som denna tant, fast jag är bara 24 år.
 
 
Krafterna går mycket till grubbel också, Sven ska ju på återkoppling om det där jobbet han sökte i Gbg den 5 feb. Jag vill ha den 5 feb idag! Det blir en stor förändring i vår vardag efter den dagen om vi får positiva besked. Men man vill ju veta. Då är det ju dags att ta tag i bostad, jag ska söka jobb, massor som ska fixas! menmen. får väl grubbla några dagar till...
 
Hoppas innerligt det blir en bra kommande vecka! *håller tummarna*
 
Trevlig kväll!
Tataa! (Mitt nya uttryck, har en patient som är väldigt rolig som ofta säger tataa eller pusspuss när man går ut från dennes rum. Drar alltid i smilbanden när man tänker på den människan!)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0