Valborgsmässoafton

Kom å tänka på nåt program som jag tror gick på svt1 natten till igår. Robin nånting hette det, nån humorgrej. De hade något klipp där de skulle efterlikna Maria Montazami när hon pratar om vad Valborg egentligen betyder. Är det en val som bor i en borg? men en val behöver ju vatten, eller är borgen under vatten? haha. dumma dom är.
 
Idag valborg = skall lägenheten vara färdigpackad. vi ska skruva ner de sista möblerna idag. Ikväll kommer vår fina vän David och"firar" lite valborg med oss och som imorgon hjälper oss att flytta. Då kommer även mina bröder ner och hjälper till =) Ska bli en spännande dag men blir nog även en lång dag.. 
 
Intesiv vecka, redan på torsdag kväll måste jag dra mig ner mot Skåne för två jobbnätter. Innan dess vill jag ju hinna packa upp så mkt som möjligt, jag skall hinna fixa något att bjuda på till jobbet.. 
 
Haft riktigt svårt att sova inatt. gick av nattjobb igår morse, slumra lite i soffan igårkväll, kanske det som är boven till min vakenhet halva natten.. har sutit uppe en stund och googlat runt i göteborg på google maps hur avståden är till saker och ting hur lång tid det tar att cykla å bla bla. även kollat upp närmsta sushistället och det är inte så långt ;) wiie, ska bli såå underbart att ha "nära till allt".. njuter av tanken..
 
nu ska jag krypa ner bredvid sambon igen som sussar så gott. kanske kan jag somna om jag sniffar lite på honom.. zzzZZZ
 
God morgon John Blund..
 
Trevlig Valborg allesammans! Ta hand om er!
 
Tataa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0