Midsommarhelgen

Första semesterveckan redan gjord. Det går så sjukt fort, får nästan lite ångest eftersom jag redan ska börja jobba om en vecka. Gäller att njuta av tiden och INTE tänka på jobb.
 
Veckan har varit grejt, har till och med få skymta solen ett par gånger och stekt min hud vid ett par tillfällen. gööött. Golfrundan gick ju sådär men å andra sidan har jag inte rört mina golfklubbor på två år så var rätt så väntat.
 
Midsommar firades på Öckerö =) en kanondag blev det =) avslappnat och härligt! Mycket mat. känner fortfarande ingen hunger sen den dan ^^,
 
Kommande vecka ska vi tillbaks till Dtec med bilen som vi lämnade in på polering och lackkonservering förra måndagen men bilen ser värre ut efteråt än när vi lämnade in den, inte vad man vill när man betalt flera tusentals kronor. Skvätt massa medel på plastdetaljerna dessutom som nu inte försvinner. INTE OKEJ. Enligt dem som jobbar där la de ner extra mkt tid på vår bil men jag tror de ljög oss rätt upp i ansiktet. vi får väl se, Sven ger sig inte. Han är bra i många lägen =)
 
Annars inte särskilt planerat denna vecka, hoppas verkligen på en kanonsoldag så jag kan få ligga på stranden någon gång denna sommar. väderrapporterna åker ju bergochdalbana så svårt att veta vad vädret ska bli ^^,
 
jaja, nu ska jag filosofera vidare. Kanske läsa en bok. Bra boktips?
 
 
 
 
 


Kommentarer
Catte

Yoyoyo! Gött med semester! Hoppas ni får en sista underbar vecka :) Jag har ett boktips... Riktigt kul författare är det: Jonathan Tropper. Han har gjort tre böcker. Ska läsa den senaste i Barcelona. Men alltså han skriver på ett sådant roligt sätt. Enligt Madde är den sista t.o.m bättre än hans första så han tappar inte :). Iaf har de "köp 4 pocket för 3" på akademibokhandeln. Slå till ;)
Saknar dig!

Svar: Tack för boktipset! skall genast ge mig ut imorgon och kika! saknar dig med hjärtat! Vi får boka in en helg ni kan komma upp och göra Göteborg osäkert! :)
Evelina den fina

2013-06-23 @ 16:34:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0