Våren är här =)

Underbara värme å härliga sol. Grönskan på gång och kvittrande fåglar, de är så man blir pånytt kär varje gång våren kommer :) Varför bor man egenltigen kvar i Sverige när vintern bara blir längre och längre? får ta en funderare där..
 
Om två veckor befinner jag mig i götet, antagligen skitstressad eftersom jag behöver åka ner till Skåne igen för 2 nattpass på torsdagen 2 maj. men men. det är då, nu är det torsdag den 18 april och jag ska snart på after work med di skaunska flickorna! Längesen nu och ska bli riktigt mys ! MEAT ska vi äta på, var där för några veckor sedan ohc åt en bränd burgare, hoppas på bättre idag ;) Om inte får det förtäras ännu mer dryck. ^^,
 
SLiter och drar i håret och flyttlådorna om vartannat. Drar i håret på grund av min Genetikkurs (som tack och lov SNART är över). ja jag vet att jag klagar på den hela tiden och då undrar ni såklart varför inte ara strunta i den...Min envishet ligger i generna (höhö). Den är så fucking svår för min skadade lilla hjärna men så kan jag ju inte bara ge upp, vilket jag borde gjort redan i Januari. men nej. 
 
Flyttlådorna blir fler och fler, nästan så man kramar om dem när vi sover (det var att ta i) Inte så mysigt. Möblerna börjar vi så smått ge oss på då Sven har fått för sig att vi ska skruva ner dem i minsta detalj för att få plats med allt i bussen/minilastbilen vi ska använda oss av vid flytten. Superkul. Ännu gladare blir man ju när man tänker på att de ska skurvas upp sen igen, utan bruksanvisning denna gång ;) Rroooar! Byggare bob. thats my other name.
 
 
Have fun!
 
Nu ska jag kiiiila. Njuta lite av livet som finns utanför det här!
 
Tataa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0