Blivande husägare

Letar hus för fullt. Dags med en förändring i livet och varför då inte ta det stora klivet och skaffa hus. Bara unge kvar sen. :P Husen till salu i Göteborg/mölndal lyser med sin frånvaro, vi har dock ett som är av stort intresse. Kommer ut på hemnet på måndag påstås det och visning i mitten av Mars.. HÅLLER TUMMARNA för att det kan bli vårt.
 
Första veckan på barnoperation som operationssjuksköterskestudent avklarad. 8 kvar =) studierna lider mot sitt slut, ett år går väldigt fort! NICE! sen är de bara den lilla detaljen med uppsatsens sista 5 veckor kvar (kräks). Men det kommer bli bra det med, de måste ju göras.
 
Nu äre helg, imorn skall jag träffa Hanna och Malin som var allt för längesedan vi sågs( Hanna snart 2 år sedan å Malin träffade jag i somras), det blir ett glas vin eller två och massvis med update som ligger efter. =) 
 
Helgen innehåller även bowling med vackra Amanda å Rille å mitt eget stjärtegull Svennis förstås =) På söndag blir det exraknäck på Hematologen. En fullspäckad helg med andra ord!
 
Nu ska jag sticka å träna på Nordic wellnes, en och annan cellulit ska bort ;) hard wööörk. En applåd till mig själv som faktiskt kommit igång med träning iår, kanske blir en beach 2015 för mig iår ;) får se hur länge träningen håller i sig :P Blir ju korpenfotbolll till våren också så detta blir bra tror jag! bara min dumma lilla fot håller sig i form!
 
vi hörs.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0