5 års väntan är nu över!

Kan inte fatta, denna vecka har varit väldigt känsloblandad. Blod, svett, tårar av alla dess sorter, hari nte riktigt kunna hantera mina känslor!
 
Vi tar det från början. Sven var i tisdags på återkoppling i gbg där han sökt jobb-fick jobbet. Då var det äntligen dags för mig att söka jobb. Jag ringde Hematologen igår på Sahlgrenska, idag fick jag jobbet. Allt har gått så fort och de verkade verkligen intresserade då de inte har någon annan sommarvikare med den erfarenhet jag bär på! Härligt att vara prioriterad, stärker en lite. Till helgen ska vi upp och kolla på en lägenhet, en 4, ligger nära Lisseberg. Det är väl redan bestämt att vi ska ha den men vi vill gärna se den så man kan planera inköp o dylikt!
 
Dock lite blandade känslor, har ju underbara kollgeror på jobbet i Lund samt mina fina brudels in Skaune, men tåget rullar ju fortf neråt så blir att hälsa på! Kan ju inte hoppa över våra AW. :D
 
Kan inte sitta stilla så uppe i varv jag är :D:D:D:D:D
 
Hur najs ska de inte bli liksom att ha gångavstånd till jobbet?! fuck pågatåg och alla förseningar! hehe och hej sovmorgon. sweeeeet.
Götlaborg! here I come! <3 Denna underbara dialekt =)
 
 
Puss puss puss
Tataa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0