Negativ - mitt andra namn. Ironi kan vara mitt tredje.

Hej!
Nu är det lördag igen och det enda jag tänker på är att det är två dagar kvar innan jag åter börjar jobba, ångest ångest. Lagom till när många andra börjar gå på semester, men så är det. Hade känts så mycket mer okej att jobba om man var ledig helgerna, vilket får mig mycket att fundera på var jag ska bli av framöver. Jobba inom landstinget? nej. Men det där att ta sig i kragen och våga göra något annat har jag lite svårt för. Ska jag studera vidare? till vad? hm..
 
veckan har gått i ilfart, det har varit Lisebergsbesök med både Lotta på Liseberg, Iggy and the stooges, åkattraktioner och spel på hjul. Igår tävlade jag och Sven i 5 kampen, gissa vem som vann ;) mee :D så jag väntar spänt på min vinst idag, vi kom överens om att förloraren införskaffar ett litet paket till vinnaren! Uteserveringar har vi testat x flera, vinet flödat, träffat en gammal kompis till Sven som också bor i Götet (vilket vi inte visste sen tidigare) så det var ett kärt återseende för de två och kul för mig med då han är himla trevlig =) blir fler ggr! Vi tackar facebook för det.
Även IKEA har vi hunnit med. finns alltid något att hitta där ;)
Nu är vi så gott som iordning i lägenheten, känns bra! så har ni vägarna förbi så tveka inte höra av er!
 
 
Eftersom mina föräldrar nuförtiden endast lever i sin husvagn runt om i Sverige på helgerna får man jaga dem för att få träffa dem. Därför blir jag och Sven campare ikväll och tar oss till Videberg (Väröbacka) där jag vistats en del som barn. Badat, solat, metat krabbor.. minnen ♥ ska änna bli lite mysigt. Får även träffa moster med man. Troligen får jag träffa några utav mina syskon samt älskade syskonbarn imorgon =) Ibland är livet grejt!
 
Skulle inte förvåna mig och mammi och pappi kör runt så här när de är äldre.. hehe
 

 
Att fokusera på positiva saker i livet istället för negativa ska bli min nya grej!
 
Trevlig helg vänner ♥♥♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0