Dagarna går

Nu är snart bredvidgången över på nya jobbet. Känns rätt okej faktiskt! Börjar komma in i rutinerna och känna att jag kan stå på egna ben igen ^^, Supertrevliga kollegor och hjälpsamma.
 
Vi börjar komma iordning rätt så hyffsat i lägenheten nu, har varit mycket fram och tillbaka till Eslöv för at hämta de sista prylarna och städa ut lägenheten. Nu är det såld och vi kan blicka framåt, nöja oss med ett boende. Har inte hunnit utforska staden så mycket ännu då vi varit bortresta varje helg sen vi flyttade hit. Dock är vi äntligen lediga till helgen båda två och ska göra precis vad som faller oss in, minns inte helgen vi hade likt så sist. måste varit i vintras.
 
Eftersom vi bor granne med Liseberg har vi skaffat säsongskort där, man får åka hur mycket man vill under hela sommaren samt "fri" entré. Perfekt! kan gå dit och bara åka någon enstaka attraktion och spela på något chokladhjul (som jag btw vann stjärnvinst på igår ;) . Vi ska satsa på lite Lotta på Liseberg också =)
 
Ikväll har mannen åkt ner till Skåne och hälsar på familjen. På fredag redovisar han sin uppsats och sen är skolan ett minne blott även för honom, guuuuud så skönt det ska bli! Dock får jag ångest av att tänka på att han ska va ifrån mig ett helt halvår till vintern. Kräks nästan. kanske därför jag är så känslig nu? nää . inte redan.
 
Livet är upp och ner, vissa dagar är toppen, andra önskar man att man inte var född. Det är jobbigt, men man får bita ihop. Jag kan ju, men att lita på sig själv är svårt. iaf för mig. men det borde inte vara så..
 
jaja, blodomloppet fick jag springa i måndags, var en kollega som hoppat av så jag tog hennes plats i sista stund, fick en tid på 24 min 52 sek på 5 km. Ändå rätt så nöjd =) Ska bara öva upp mig inför tjejmilen till hösten. då ska jag ju orka en hel mil ^^.
 
Nu ska jag sova. Drömma om min man, krama om min katt.
 
hej då!


Kommentarer
Jonna

jättebra tid!

Svar: Tack Jonna =)
Evelina den fina

2013-06-18 @ 07:38:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0