Bowling

Nyss vaknat upp efter mitt nattpass. Hade ett missat samtal och gissa vart det var ifrån?! Göteborg :D Gjorde en spontanansökan i förra veckan och de var någon som nappade! Ska höra av mig dit imorgon.
 
Nu ska jag åka iväg till Lund föra att möta upp mina hårt arbetande kollegor, sen drar vi till Malmö och Big bowl om vi överlever bilfärden med Hanna ;) En timme bowling och sen en god bit mat innan jag får ta mig till Lund och nattjobb med Stina och Elisabeth =) Vi hade en riktigt bra senaste natt och hoppas den fortsätter likadant inatt!
 
 
Nu ska jag tänja bowlingfingrarna, är inte särskilt orolig, känner seger i luften!
 
Tataa


Kommentarer
Catte

Du är kung! Var var det ifrån? Apnyfiken :D

2013-01-29 @ 16:58:56
Eve

Det var en geriatrisk avd i Mölndal. Mest ortopediska pat pre och postoperativt. men de behövde tillsätta tjänsten redan i 1 Mars och det är kanske inte mitt mest favoriserade ämne. men alltid något iaf! nu kunde jag ju inte ta den tjänsten eftersom jag inte kan börja där förrän till sommaren och vi vet ju ännu inte om Sven får jobbet eller inte.. så vi får fortsätta vänta. men de ville annars ha mig till sommaren så låter ju positivt iaf!

2013-01-31 @ 12:52:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0