Working out

Tjabba tjena! 
 
Andra arbetspasset gjort idag, kändes mycket bättre än igår. Visst gick det okej igår men ändå lite småsaker som jag hänger upp mig på som jag kunde gjort bättre, men det är ju sån jag är. Det flyter väl på i sin ordning, bitarna faller på plats lite dag för dag. =) Om tre veckor kommer jag vara proffs!
 
Vart på gymmet idag, musklerna värker sedan i söndags när jag var där. Gött är det! Beach 2013 är kanske inte så långt ifrån som jag trodde när jag väl speglar min kropp ;) jaja. jag är ju ingen bodybuilder precis men man ska ju vara nöjd med sig själv och det ska jag nog hinna bli innan det är dags att visa sig på stranden, om det nu blir av. Regnar ju fasen hela tiden i den här stan...
 
Nu dags för lite smoothie och soffhäng innan sängen kallar. "långt" arbetspass väntar imorn igen, (6:45-16:15) går rätt så snabbt ändå.
 
Trevlig kväll, sov gott!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0