Mellanlandning

8.00 lämnade vi Kay & Gary för att bila ner mot Florida. Vi har kommit 600 miles ( vet inte hur mkt i svenska mil och orkar inte räkna ut det heller. Ta 600 * 1,6 så får ni det iaf i kilometer. Nu har vi mellanlandat i En stad som heter Charlotte och här har vi tagit in på hotel över natten. Ett megastort hotellrum om man jämför med det vi hade i New York och det känns bra att slippa ligga som packade sillar. Sven och Thomas är och gymar lite och Doris ute och går. Jag tänte nana nu för jag är så väldans trött. Jag behöver min skönhetssömn ;) Dessutom ska här börjas plugga lite imorgon så nu har jag inte mer "jullov". Men kan iaf ligga och läsa i värmen vilket jag anser som ganska positivt :) Imorn har vi 500 miles kvar så ca 8 timmars bilfärd till. LOVELY. Men har faktiskt gått mkt bättre än förväntat. Kan nästan tro att jag har mognat lite så duktig som jag är :P men innerst inne är jag nog fortfarande det lilla barn osm jag är ^^, hihi.

Hoppas ni har det bra där hemma. Och mamma om du läser detta så förstår du förstås att vi kommit fram. Du logga ju aldrig in på skype, antar att det har med åldern att göra att du glömde det ;) ne skämt och sido! vi hörs imorgon när vi kommit fram :) 

Kärlek till er! Kraam



Kommentarer
Catte

Aaah va häftigt! Och ifall du inte hinner uppdatera bloggen mer innan torsdag så önskar jag/vi gott nytt år!

2009-12-29 @ 09:50:51
URL: http://skitsnacksfri.blogspot.com
Hanna

Det låter så härligt vännen =) Gott nytt år från Norrland.. Fast om några timmar åker jag söderut igen. puss

2009-12-30 @ 12:58:41
URL: http://hannaamikaela.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0