Ingen go väckning :@

Vaknade klockan 5 på morgonen på grund av att de skottar snö här utanför med sin lilla traktor! gaah, ingen härlig väckning vill jag lova! man blir lite förbannad, men kan ju inte göra så mkt åt saken, de måste ju skottas så! men urs vad man kan bli på grinigt humör pga av sånt! men grinig är jag inte idag förstås :P Har precis plattat håret eftersom jag vaknade med en så fruktansvärt ful morgonfrissa då jag duschade igår efter jag kom hem från praktiken och la mig med blött hår! det vet ju alla tjejer åtminstone med långt hår hur det kan se ut på morronen då! haha :P
I alla fall så ska jag på "arbetsintervju" nu kl 10 på Kärråkra kallas det för! Berättar mer om det senare!
Jag vill tillägga att jag har ungefär 5 minuters bilväg dit bara, kan cykla om jag vill :P inte varje dag jag har kunnat göra det till ett jobb! haha!
ja efter intervjun så ska jag hem hit en liten snabbis och laga mat, sen ska jag och Sven käka och efter det bär det av till Grimmared som jag tjatat om så många gånger nu så ni är väl trött på de nu! haha, men jag ser fram emot det fruktansvärt mycket! ska överraska farmor lite, tror inte hon vet att jag kommer idag, occ o hon skulle veta det så vet hon iaf inte att jag kommer hem såpass tidigt idag minsann!
Ikväll efter vi våldgästat farmor bär det av in mit varberg och Ha en myskväll med David och Sofie :) Ser jag fram emot! och imorgon kväll får vi träffa ytterligare massa vänner :) vilket ska bli underbart kul det också!
Ha nu en toppenbra dag! Nu måste jag packa lite :)
Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0