Byta yrke?

Ännu en gång har jag fått visa mina skills på att byta däck ;) jag är grym. funderar på att starta egen däckfirma ^^, ne skämt å sido. Men nu har vi en fungerande bil igen. Se nu till å hålla däckjä*el.

Den härliga solen har åter kommit till skåne. Till och med igår ;) men idag har jag kunnat njuta av den mer eftersom vi kunde äta frullis på balkongen. Likaså maten skall förtäras där :D hur mys som helst.

Idag skall några ärenden på stan göras. Sen i em/kväll skall bilen styras till Ellinge golfbana för att spela lite golf och sen är det dags för kurs. Idag är det nog kontroll av bollen som står på schemat. Ka jag verkligen behöva. för jag slår bara och hoppas på att den ska gå åt rätt håll ^^, å 98 av 100 bollar går faktiskt dit de ska.



Soliga hälsningar! :) Ha en fin dag!



Kommentarer
C

Hoppas ni har koll på att eslöv tar studenten idag. Så ett tips är att inte köra genom stan 18-19 för det är överdrivet mycket bilar. Lycka till på moderatbandyn!

2010-06-03 @ 13:14:37
URL: http://skitsnacksfri.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0