De närmar sig :P

Idag är det tisdag, snart onsdag vilket snart blir fredag :) wiie.

Idag har vart en sådär dag. har inte alls känt mig bra i kroppen, väldigt trött och sliten över huvud taget. blev bättre efter jag sovit en liten stund efter praktiken.

Nu har jag bråkat med katten efter att fått springa i trappan flera ggr för att han ångrar sig när han väl börjat gå ner. men nu så fick jag putta ut han det sista ;) så förhoppnignsvis kommer han in innan jag lägger mig sen så jag vet var jag har honom.

Har vart på golfkurs också, nu börjar man få riktigt bra kläm på allt med regelr och grejer som golf innehåller. Nu ska man bara lyckas klara provet nästa tisdag samt uppspelet senare. ska bli intressant. Ska faktiskt ut och spela lite imorgon så får se hur det går.

Har haft slutbedömning dessutom idag på praktiken! skönt att ha allting avklarat nu. nu har man ingen press på sig resten av veckan ;) haha! så känns nästan som lilla jag också har sommarlov nu :)

nu ska jag äta upp min glass! sen blir det krypa ner under täcket !

Trevlig afton mina vänner!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0