Driver

Vilket jäkla regnande här har vart nu, å mitt i allt så kommer solen fram. Underbart :) Det ger en styrka, och det behövs!

Har nyss kommit hem från Mölle. Med mig har jag Sven och en ny driver (golfklubba för den som inte visste det). En för tidig födelsedagspresent från Svärmor :) mycket gulligt av henne! å klubban gick jättebra å slå med när jag var å testade den :)

När vi kom hem stack jag en snabbis till affären. D'r fick jag se två människor som jag OGILLAR mycket. Sen körde jag lite illa i trafiken idag med, arg blir jag. Både på mig själv och andra idioter som inte kan köra bil. Men idag slog det mig att man verkligen inte ska vara trött när man kör, för ack so ouppmärksam man är! Men ingen skada skedd. å så allvarligt var deti nte heler. men man blir ändå arg inombords på sig själv. SKÄRPNING!

Som plåster på såren fixar sven massa drinkar ikväll :) å vi ska titta film och sen spela XBOX. :) haha Mys!

jaujau! imorn blir det golf typ halva dan! ska bli skoj! :)

Baj baj! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0