Grönt kort!

ÄNTLIGEN!

Nu får ni äntligen slippa mitt golftjat. Sista ggn idag ;) Efter allt slit jag gjort på golfbanan så har jag idag finally fått mitt gröna kort! Det var blod svett och tårar men skam den som ger sig ;) LYCKLIG ÄR JAG! (sven med för den delen för nu slipper han äntligen att få springa med mig på korthålsabanan, i stället ska vi ut och kämpa på stora banan. Det blir ett nytt äventyr det ;)

Eftersom jag har min lediga dag imorgon så får jag lov att fira med ett glas vin idag :)

Annars så är här ganska slitet. Är fruktansvärt trött i min kropp eftersom man inte hunnit vila upp sig sen helgens bravader samt att jag börjar känna lite kli i halsen och har en ack så öm kropp. Men bit ihop!

Jobbet går kalasbra och jag trivs som fisken i vattnet :)

Ja, kort och gott :) hoppas allt är bra med er också!

Natti natti!



Kommentarer
Catte

Grattis!!! Härligt. Du kommer säkert få en sjukt läcker bonnabränna nu ;). Sugen på afterwork nästa vecka?

2010-07-01 @ 05:23:07
URL: http://skitsnacksfri.blogspot.com
Sandra

Grattis! Svinga lugnt ;)

2010-07-01 @ 17:34:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0