Grrr

Ser fram emot när jag ska flytta ifrån denna skithåla. Nu är huliganerna igång igen å ska tända på allt häromkring. jag blir galen! hur kul är det liksom för oss stackare som bor i närheten? snart tänder de väl på våra lägenheter också. och så många som blir drabbade?! gaaaah!!!! Inte för att jag bryr mig om den där sporthallen, jag är ju ändå aldrig där. Men alla andra.. suck. Livet är så grymt ibland. Vem liksom glädjer detta? ? ?

jaja. idag är det torsdag, imorgon freda! det innebär att jag gör min sista praktikdag imorgon samt att jag får träffa min man igen sen på kvällen :D wiie! :) nåt positivt i denna gråa vardag. 

Nu ska jag hoppa i sängen, titta på tv, läsa ja vad som helst. Sen ska jag sova sjuuukt gott :) 

natti 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0