Hello sunshine :)

Sitter på balkongen och njuter av solskenet! WUNDERBAURT! :)

Igår var det introduktionsdag på sommarjobbet. Mycket trevliga människor som ska vara där i sommar :) jag tror jag kommer trivas som fisken i vattnet, känns bra nu iaf. Idag väntar första bredvidgångs-passet, får se hur det känns efter det. Å det bästa av allt är att vi får lön redan nu i juni eftersom jag har månadslön, och detta räddar HELA min sommar :D I'm happy :D

Igår var det teoriprov på golfen, gick bra :) så nu är det momentet avklarat. Nu är det bara uppspelet kvar, vilket jag tvivlar på går lika bra. Men som tur är så har man hur många chanser som helst på sig ^^, så egentligen ingen stress där. Men man vill ju gärna komma ut på stora banan nån gång. Den lilla börjar bli lite uttjatad. menmen. det tar den tid det tar!

I helgen väntas det besök, David och Sofie ska komma ner :D supertrevlig ska det bli :) å nästa vecka är et midsommar vilket jag längtar nåt så grymt efter! de kommer bli great! :D 

Nu ska jag sola vidare. Adjöken!  



Kommentarer
Catte

Absolut! Hur går jobbet?

2010-06-19 @ 11:18:47
URL: http://skitsnacksfri.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0