Jag lever.

Hallå hallå!

De var inte igår man satt här och skrev precis. Men har haft fullt upp hela veckan lång. Jobb, golf, vänner på besök. Har vart en riktig kanonbra vecka, och det bästa är att jag tror att den kommande veckan kommer bli till och med snäppet bättre ;) ååh va kul :D

Jobbet går bra, tycker jag själv iaf. Man börjar komma in i det lite nu, fast fortfarande lite småsaker som jag behöver lära mig, såsom amningsteknik och allt de där. Man får så många frågor, å jag är ju inget proffs precis ^^, men tillsammans brukar vi få det att fungera trots allt ! Har bredvidgång denna veckan också så känns bra.

Golfen går också kanon. Idag spelade både jag och Sven vår bästa runda hittills för iår  :) så fortsätter jag såhär så får jag snart mitt gröna kort :) Det gäller att behålla lugnet när det går lite sämre och tänka positivt & inte STRESSA:) de lärde min PRO mig i torsdags, å ända sen dess har det gått riktigt bra.  Till och med jag och sven var sams hela banan runt idag :) haha

I helgen har David och Sofie vart på besök, å igår åkte vi över till Tyskland en sväng för att fylla på förrådet så vi klarar oss över sommaren. En riktigt trevligt tur :) dock var man väldigt trött när vi landa hemma igen runt 23 tiden.

Imorn väntar en C-tur (kvällstur för den som inte vet) och därför ska jag passa på att åka till golfbanan imorgon igen och skaffa medlemskap i klubben och sedan träna. På torsdag drar vi upp till Grimmared vilket jag verkligen ser fram emot :) wiihiii :D jag är bara så glad vid tanken att få komma hem, och hej vilken fest det kommer att bliii :D

Nu blev det lite långdraget, men så blir det när man inte skrivit av sig på några dagar!
Nu väntar mat!

Puss & kram go vänner :)



Kommentarer
hanna

Jag trodde du glömt bort hur man bloggar ;) haha

Härligt att det går bra med både golf och jobb! Vi får ta och ses snart på en fika, eller kanske tom ett glas vin? puss

2010-06-20 @ 19:55:43
URL: http://hannaamikaela.blogg.se/
hanna

Kanon! Då får vi höras efter midsommar och bestämma när var och hur ;)

Jo tack, det går super! Trivs som vanligt och det är härliga sommarvikarier så det är kanon!

2010-06-20 @ 21:45:08
URL: http://hannaamikaela.blogg.se/
C

Fasen vad gött! Har du träffat Maddes kompis Malin? För mig går det nog rätt hyfsat. Gör inga mirakel direkt men varit med om ett och ett annat häftigt fall. Växer för var ggr men samtidigt är jag ständigt nervös för jag vill inte göra ngt fel. Halv kul att fumla på en prio ett patient... Hehe. Du. Vi får köra afterwork nästa vecka om vädret tillåter!

2010-06-21 @ 11:28:29
URL: http://skitsnacksfri.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0