Nationaldagen

Då var det återigen söndag. Shit vad denna vecka varit lång kan man säg. Annars brukar ledighet gå fort men sedan i onsdags har jag vart ledig och ack va länge det känns. Bra att det kan va så ibland :) jag har ju hunnit med mycket under dessa dagar iaf :)

jaha, vad ska man då hitta på en söndag helt lonely? Solen orkar inte ens skina idag så man kan få sola lite. nene. de får bli en sån där ligga och tycka-synd-om-mig-själv-dag. Ska göra lite mat sen blir det sängen och kolla film resten av dagen tror jag minsann.

Möjligtvis att jag orkar lyfta ett finger för att städa lite, samt kolla lite i böckerna inför morgondagens tenta. Men vi får se.

Det kan va rätt så skönt att ha såna här dagar när man inte har något inplanerat utan dagen blir som den blir. Man gör det man är sugen på att göra så att säga. Så så får det bli!

Nu ska här lagas lite mat i takt till nationalsången. Man måste ju iaf lyssna på den en gång under dagen!

Trevlig dag allesammans! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0