Punktering.

Jahaja! då har man fått sitt livs första punktering på bilen. så nu vet jag hur det känns, vill helst inte uppleva det igen om jag får välja. Tack och lov så har pappa nyss haft av reservdäcket och kollat att det är dugligt så det är bara ut och skruva på det nu när jag fått lite mer lust till det.

Praktiken är slut för den här veckan! så nu är det långhelg som gäller :) mys är det!  fullt med golf och annat skoj ska den fyllas med. Dock blir jag gräsänkling en vecka from lördag. Mindre kul, tack och lov är det min mest fullspäckade vecka nästa vecka med praktik och skola så ska nog ha tillräckligt mycket för mig för att inte längta ihjäl mig!

Håller på just nu å sitta i telefonkö till skånetrafiken för att jag fortfarande inte fått jojo sommarkorten som jag beställde i förra veckan. och de skulle ta 1 dag att få dem. så man börjar ju undra vart de tar vägen.

jaja. hoppas min dag slutar bättre än den både börjat och fortsatt.

hej då.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0