Sadla om

Efter en solig förmiddag på balkongen har jag sedan tagit farväl av Sven för ett tag (han har åkt till Linköping för att hälsa på familjen en vecka, så inget allvarligt ) . Efter farvälet var de dags för golfkurs och det var riktigt kul idag :) har chippat, puttat och lekt i bunkern. Man var välstekt när man gick därifrån dessutom. Shit vad röd jag blivit i nacken ^^, Snart får solkrämen fram så lilla Evelina klarar av att vara i solen.

Nu ska jag börja pynta mig inför kvällens festligheter! korka upp vinet (snarare tappa upp eftersom det är på box) och ta mig ett glas för att komma i stämning! Jag styr återigen mot Lund för att mysa till det med Jessica, Hanna och Johanna. Kommer bli en trevlig kväll! :)

Så jag avslutar här och nu med en skål ^^, och trevlig lördagskväll allesammans!



Kommentarer
Sandermia

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

2011-05-20 @ 09:37:36
URL: http://sandermia.blogmakale.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0