Saknar

Kom hem. Jag vill inte va ensam mer. Jag kom fram till att det typ måste vara det värsta jag vet att vara ifrån dig sen den dagen det blev du och jag. Att behöva lägga sig i en tom säng inte bli omhållen å ja allt sånt där mysigt man har. Det är en sån trygghet. Nu är det bara så fruktansvärt ensamt.

Å katten vill bara ut. Men jag vågar inte släppa ut honom sen jag blev förföljd av en galning innan idag. dubbla lås har jag på dörren. vägrar öppna den förrän imorgon när jag tvunget måste. Urs. Ja ni tycker säkert att jag låter som en jävla tönt med allt det här, men de är sant, jag känner såhär ^^,

Haft en lång skoldag dessutom. Men efter det fick jag träffa Sandra och lilla Zelda en snabbis :) de förgyllde min dag! :) 

Nu ska jag ta katten med mig in i sovrummet och hoppas på att han ligger och spinner tills jag somnar. :) hade kännts tryggt!

God natt med er! Imorgon väntar praktikdag! ser faktiskt fram emot det =)


Kommentarer
C

Du är inte en tönt! jag börjar redan oroa mig för midsommarhelgen då jag ska vara själv :/

2010-06-08 @ 05:17:38
URL: http://skitsnacksfri.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0