SOL

Nu skiner sola igen! GREAT! :D På min lediga dag :) tihi

Imorn börjar jag mitt sommarjobb på perinatal/BB :D är så nyfiken på hur det kommer att bli :) Att man ska trivas åså, men det tror jagi nte kommer vara några problem :) Å det allra bästa är, att när man kommer hem från jobbet - då är man LEDIG! :D no homewoork. wiie :)

Idag ska här dock hinnas plugga lite ändå eftersomjagh ar teoriprov på golfen imorgon. Sen ska jag läsa lite foldrar jag fått inför introduktionen imorgon. Sen ska vi faktiskt tikk golfbanan idag igen, gick så himla dåligt igår så måste ta igen de där..

Annars leker livet, är så himla glad att ha min man bredvid mig igen! :) Man mår tusen ggr bättre <3

Tjoflöjt! ha en fin dag allesammans!
Och ett stort Grattis till fina syster idag som fyller år :) hurra hurra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0