Wavin' flag

Bra låt det.

Vart i Lund ikväll som sagt. Hade supertrevligt tills ett visst "pack" kom dit och saker och ting förändrades. verkligen FÖRÄNDRADES. så, nu har jag sagt det. Man kan verkligen bli knäpp på folk ibland. Vare sig man vill eller inte. Men man är ju som man är, å tacka fan för det om man säger så ^^,

Jahopp. Här sitter jag, arg över att tågen inte går som man vill utan fått vänta nästintill en timme på att få komma hem. Starka jag, jag som brukar vara så rädd att åka ensam över skåne rike. Men arg som jag var så klår jag vem som helst! haha :P

Nu blir det snart sängen, mysa med katten och somna till god musik :) Önskar min fina man vore här. men han ligger och sussar gott i en annan del av landet just nu. Så det är bara att bita i det sura äpplet och gilla läget!

Gode natt!



Kommentarer
Sven

Gilla läget sa de till mig i lumpen hela tiden när jag sa att jag ville sova istället för att åka buss och tåg hem från umeå i 15 timmar varje vecka enkel resväg. Pussiluss

2010-06-06 @ 09:50:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0