Måndag i Januari - solsken =)

Vaknar halv 9, solen lyser =) Får mig att tänka på att vi är på rätt sida av kalendern nu, våren kommer snart - bara några månader kvar =)

Nu är mina lediga dagar slut och dags att återgå till jobbet, hört rykten om att vinterkräkis brutit ut där *hoppas innerligt att det försvunnit redan* urs och fy. Å angående jobb läste jag nyss en artikel via facebook om att "unga sjuksköterskor orkar inte heller" inte bara jag som känner så, är ju skönt att inte vara ensam om det!

Läsvärt!
http://www.unt.se/debattspecial/unga-sjukskoterskor-orkar-inte-heller-2229539.aspx#.UPz6YxVIk4E.facebook


Innan jobb ska jag iväg och luncha med min fina vän Malin, ska bli mys =) Nu ska jag fortsäta smutta på mitt nybryggda kaffe och läsa lite genetik, har börjat en kurs nu som fortskrider hela våren =) Intressant!

Have a nice day.

Tataa!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0