Tillbaka.

Känner att jag behöver ta upp de här att skriva igen. Inte för andras skull utan för min egen, som en dagbok. Man har många tankar och känslor, just nu lever jag i ett skal. I väntan på svar. Svar på att Sven ska få jobb, svar på hur framtiden ska skrida. Jag har ju redan sen jag flyttade till Eslöv haft önskemål om att få komma till Göteborg. Nu äntligen kanske det ska få bli verklighet. Dock kommer det känns tungt att lämna Hematologen i Lund då jag har många fina arbetskamrater där, som jag hoppas få hålla kontakten med. Även mina vänner jag skaffat mig i Skåne, men det är ju inget som talar för att vi inte ska kunna hålla kontakten. Anledningen till att jag vill till göteborg (vill ju egentligen till Varberg) är att komma närmre hem, har testat på att pendla i 5 år nu, att lägga de två-3 helgerna man är ledig i  månaden på att behöva resa hem för att hälsa på både min familj samt svens familj det tar på krafterna. Sen vill jag så klart komma närmre min familj samt barndomsvänner! Men ni finns ju trots alltid kvar =)
 
Nu är det dags för fredagsmys, jag och Sven dricker drinkar, var mycket längesen - men gott! 
 
Mitt senaste inlägg var om vår nya bil för ett år sedan, å jag må säga det är fortfarande det bästa köp vi någonsin gjort! Vilken pärla <3
 
Lev väl!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0